Jak zaujmout pozornost zákazníka?

0

Přesunout potenciální klienty na svou stranu barikády může být těžší, než se člověku zdá. Přece jenom žijeme ve světě, kdy je na trhu velká konkurence. Naštěstí existuje několik ověřených tipů, jak potenciální zákazníky zaujmout a jak je dostat na svou stranu. A začít to může sbíráním referencí. Protože právě firemní zkušenosti a hodnocení firem jsou ta hlavní kritéria, která hrají při rozhodování roli. Lidé zkrátka a dobře dávají na ostatní a zajímá je, co si o vás nebo vaší společnosti jiní myslí.

Takzvaná nativní reklama vám může hrát do karet

Už jste někdy slyšeli o takzvané nativní reklamě? Jedná se o způsob propagace, která vám může hrát velkou měrou do karet. Lidé se totiž vlivem neustále působící a všudypřítomné reklamy na internetu naučili rozpoznávat, o jakou reklamu jde a jestli jí mohou přikládat příliš velkou pozornost. Jinými slovy jsme se naučili takzvané bannerové slepotě.

Tím však v žádném případě nedáváme člověku na vědomí to, že by se od reklamy na internetu mělo upustit. Naopak. Spíše s ní buďte opatrnější. Nebouchejte tím jiné do očí, takovou reklamou příliš nezapůsobíte. Naopak se snažte být lidskými a strašákům ve skříni se raději vyhněte.

Facebookové skupiny a sociální sítě

Samostatnou kategorií a samozřejmě velmi efektivní možností, jak se dostat do povědomí, respektive jak zaujmout pozornost zákazníka jsou facebookové skupiny a případně také sociální sítě. V současné době se na ně klade velký důraz a je to tak v pořádku. Převážně mladá generace zde působí prakticky denně, ovšem i starší se dostává na sociální sítě, kde se ostatně aktivně zapojuje například do diskuzí nebo se zde také aktivně vzdělává.

Facebookové stránky jsou v mnoha ohledech lepší než tradiční facebookové skupiny. Důvodem toho je především pravděpodobnost interakcí a také možnost vyměňovat své rady s ostatními. A lidé přesně takovou podporu potřebují. Čili pokud například v rámci svého kurzu něco takového nabízíte, budou vám za to líbat až ruce.

Publikováno: 30. 01. 2023 / Aktualizováno: 13. 03. 2023

Kategorie: Podnikání

Autor: Denisa Vodenková