9 způsobů jak nejlépe využít firemní vizitky

Vizitky jsou jako malé přenosné billboardy - využijte jejich pro marketing své firmy. Devět způsobů jak vytěžit maximum z firemní vizitky. V předchozím článku jsme uvedli tipy jak správně navrhnout firemní vizitku. V dnešním článku si řekneme, jak z firemní vizitky vytěžit co nejvíce. 1. Vždy s sebou Noste vizitky všude s sebou. Rozdávejte je při každé možné příležitosti. Používejte je jako marketingový nástroj. Pokud nechcete dávat své telefonní číslo nebo e-mailovou adresu komukoliv, pak si na \"všeobecné rozdávání\" vytvořte zvláštní vizitky s odlišnými kontakty (například ne na vás, ale na obchodního zástupce či firemní info linku). Odložte si pár vizitek například do peněženky nebo na jiné místo, které máte vždy s sebou i v případě, že vizitkář necháte doma či ve firmě. 2. Spojte vizitku se svou tváří Při předání vizitek vždy něco vzpomeňte, aby si vás lidé zapamatovali a později spojily vaši vizitku s vaší tváří. 3. Na vizitku pište rukou Při předávání vizitky na ni něco napište - vaše soukromé telefonní číslo či vaši soukromou emailovou adresu. Lidé se si tak zafixují důležitost vaší vizitky (mají na ní kontakt, který není nikde uveden). 4. Vyměňte si vizitky navzájem Pokud vám někdo dá vizitku, obratem mu dejte svou vizitku. 5. Buďte originální Netradiční originální vizitka může odstartovat zajímavou konverzaci. Vašeho partnera vizitka zaujme a pustí se s vámi do řeči, z čehož později může vzejít zajímavý obchodní vztah. Na začátek můžete otestovat vertikální design (tj vizitka \"na výšku\"), později zkuste netradiční rozměry (čtvercové, kulaté) a materiály (plast, kov, vystupující písmo atd.). Vizitka netradičních rozměrů musí být opravdu výjimečná, protože - jak jsme zmínili výše - může skončit v koši, protože se nevejde do tradičního vizitkáře. 6. Vizitky vždy v obalu Vizitky noste vždy ve speciálním pouzdře nebo v jiném obalu tak, aby byly chráněny před poškozením a špínou. Nedávejte nikomu zašpiněné nebo pokrčené vizitky. 7. Vizitky do pošty Pridávajte vaše vizitky ku každej obchodnej korešpondencii – ku každej faktúre, cenovej ponuke a pod. Je to ďalší zaujímavý spôsob, ako sa dostať do povedomia. 8. Vizitka je malý bilboard Považujte vaše vizitky za miniatúrne reklamné billboardy, ktoré vám zdarma robia propagáciu. Použite dostatočne veľké čitateľné písmo. Najväčším písmom neuvádzajte svoje vlastné meno, ale službu, ktorú poskytujete (napr. „Oprava televízorov do 2 dni“). 9. Vizitka k zásielkam z e-shopu Pripojte vizitku ku všetkým produktom, ktoré odosielate napríklad z vášho internetového obchodu. Zákazník bude mať dobrý pocit, že získal kontakt na konkrétnu osobu, na ktorú sa môže obrátiť. Zvyšujete tak šancu, že sa k vám zákazník vráti.

Publikováno: 01. 01. 2018

Kategorie: Nezařazené

Autor: Denisa Vodenková