SEO pomocí služby PR Yard

Jak se dostat na 1. pozici na důležité klíčové slovo ve vyhledávačích? Pokud si nehodláte zaplatit PPC reklamu, budete muset investovat do optimalizace pro vyhledávače neboli SEO (search engine optimization). Jedná se o soubor technik, na základě kterých vyhledávač vyhodnotí, že právě váš web je pro určitý dotaz relevantnější než ostatní weby a umístí ho na mnohem viditelnější pozici. Ale jak začít a na co se zaměřit? Měli byste vědět, že alfou a omegou optimalizace jsou zpětné odkazy. Můžete získat snadno a rychle prostřednictvím služby PR Yard.

Nezapomeňte na správnou on page optimalizaci

Než se pustíte do shánění zpětných odkazů neboli pravidelného linkbuildingu, ověřte si, zda váš web odpovídá standardům z hlediska on page optimalizace. Ve zkratce jde především o soubor následujících vlastností: optimalizované titulky jednotlivých stránek, správné formátování a zvýraznění textu, meta popisky, výskyt důležitých klíčových slov, interní prolinkování, ale také „drobnosti“ v podobě alt popisků obrázků, jednoduché URL adresy apod. Na on page SEO je vhodné dbát již při realizaci webu.

A jde se na SEO pomocí PR Yardu

Jakmile se postaráte o on page SEO, můžete se směle pustit do off page optimalizace, která spočívá především v linkbuildingu – budování odkazového profilu. A právě v tomto směru je PR Yard velmi užitečnou pomůckou. Platforma sdružuje majitele webů, blogery, influencery a další tvůrce obsahu, kteří nabízí možnost placené spolupráce. Jednoduše se registrujete, dobijete kredit, zadáte poptávku a vyberete si z reklamních prostorů. Podobu placených článků (styl text, počet a znění odkazů...) si určíte vy. Spolupráce s blogery je rychlá a vzhledem k obrovskému množství registrovaných webů můžete publikovat placené články dlouhodobě. Resumé? SEO přes službu PR Yard jde hladce jako po másle. Nabídka reklamních prostorů je velmi pestrá a stoprocentně v ní najdete vhodné tematické magazíny. Tak směle do toho!

Publikováno: 19. 03. 2019

Kategorie: Nezařazené

Autor: Denisa Vodenková